Dagen som vart....

Idag så har jag varit i skolan, igen, och bästa-vänn va där!! ;) kuligt! och så har vi haft, svenska, läser en bok om Afghanistan sen hade vi musik med rock historia. Och sen mat, och sen slöjd.. fråga mej nt vad jag gjorde för det vet jag inte! Och sen hade vi engelska och jag kunde typ glosorna fast jag inte pluggat och sen så hade vi matte vilket typ va kaos som det brukar va på torsdagseftermiddagarna... lång ord! Nu har jag kommit hem och jag har ätit stekt ägg, mums, och nu ska jag kolla bloggar, facebook, posh24, starlounge, NCIS och Gossip Girl och Wallander. Och styrketräna lite kanske om jag typ känner för det..... kramizzar <3333
xoxo A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0