Lalalalala..

Nu ser jag på handboll och funderar på om Mia (sv-lärare) är sur på mej o en kompis, vi bytte böcker på svenska och hon verkade inte jätteglad, hon bara sa typ att de bösker vi bytte till oss inte var anpassade för oss.... Don't get it! Tja jag vill ju hellre läsa om en flicka i Afghanistan och inte om ngt bröllop i Storbritanien.... Men kompis ville läsa om bröllop så liksom om hon vill läsa min bok och jag vill läsa hennes, so what... Om min var lättare elr svårare elr vad den nu va sååå..... Hon bara; ja kom inte och säg att ngn av böckerna var för lätt elr för svår... Nehe men jag kan inte hjälpa att hon tror att typ 1/3 av klassen fattar mer än resten, ingen e liksom dum... Elr det tar jag tillbaka men tja inte ngn av mej o kompis iaf!!!!!! Aghhh....... <33333 på kompis o :@ på lärare.... :p. 2 st av klassen har magsjukan och bästa-vänn är sjuk.... Jag vill att bästa-vänn ska komma till skolan imorrn och underhålla mej på alla tråkis-tråkiga lektioner..... <33333
xoxo A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0